سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه کیش

خدمات cip فرودگاه تبریز

شرح خدماتی که در بخش سی آی پی فرودگاه تبریز داده می شود به صورت زیر است:

  • پذیرش مسافران ورودی و خروجی اعم از داخلی و خارجی
  • ارائه خدمات به مستقبل و مشایعت کننده، در زمان ورود و خروج مسافر
  • انجام کلیه امورات مربوط به تحویل و دریافت بار به شرکت های هواپیمایی توسط متصدیان مربوطه
  • دریافت کارت پرواز
  • سلف سرویس رایگان جهت مسافران
  • استفاده از خدمات اینترنت بی سیم رایگان
  • وجود جایگاه های اختصاصی سپاه، پلیس، گذرنامه و گمرک
  • اخذ روادید فرودگاهی پس از انجا تشریفات قانونی

cip فرودگاه کیش

جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه کیش

جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه کیش CIP پذیرای میهمانان و مسافرینی است که مایلند فرآیند ورود و خروج فرودگاهی را از پای پلکان هواپیما توسط خودروهای ویژه و یا از لحظه وارد شدن به ترمینال تشریفات اختصاصی فرودگاه در محیطی آرام و دلنشین بصورت اختصاصی تجربه و سپری نمایند، استفاده از این جایگاه امکانی را میسر می سازد تا بجای اتلاف وقت و انرژی برای انجام امور مرسوم و ترافیک فرودگاهی ، امور را به کارکنان کارآزموده جایگاه واگذار نموده و خود و همراهانشان به استراحت ، پذیرائی واستفاده از سایر خدمات تشریفاتی رفاهی نظیر دسترسی به اینترنت ، مطالعه کتابچه ها توریستی جزیره و روزنامه و مجلات متنوع بپردازند. همچنین در این جایگاه خدمات اطلاع رسانی جزیره، اجاره خودرو بصورت با راننده و بدون راننده، خدمات اسکورت نمادین توسط خودروهای تشریفاتی و لوکس که دارای تجهیزات لازم می باشند نیز فراهم است .

شرح و فرایند خدمات CIP برای مسافران ورودی وخروجی به شرح ذیل است :

  1. انتقال از پای پلکان هواپیما تا محل جایگاه و بلعکس توسط خودروهای ویژه
  2. انجام امور ترافیکی اعم از اخذ کارت پرواز و تخصیص صندلی مناسب و تحویل چمدان میهمان
  3. انجام پذیرائی از میهمان و همراهان در مدت توقف در جایگاه به صورت عادی و ویژه
  4. انجام بازرسی فرودگاهی توسط گیت اختصاصی مستقر جایگاه
  5. انتقال از درب جایگاه تشریفات تا محل اقامت میهمان و بلعکس توسط انواع خودروهای تشریفاتی (درصورت درخواست )

پکیج خدمات V-CIP :

  1. انتقال از پای پلکان هواپیما تا محل جایگاه و بلعکس توسط خودروهای تشریفاتی
  2. انجام پذیرائی ویژه با منوهای متنوع و انجام امور ترافیکی و تحویل جامه دان
  3. انتقال از فرودگاه تا محل اقامت و بلعکس توسط خودروهای تشریفاتی

cip فرودگاه کرمانشاه ، پذیرای مهمانان و مسافران محترمی است که تمایل دارند در سریع ترین زمان ممکن فرآیند پذیرش آن ها جهت پروازهای داخلی و یا خارجی صورت گرفته و در زمان خروج از کرمانشاه، با تشریفات کامل به پای پلکان پرواز انتقال یافته و یا در لحظه وارد شدن به ترمینال تشریفات اختصاصی فرودگاه کرمانشاه در محیطی آرام و دلنشین بصورت اختصاصی سفری دلنشین را تجربه کنند. پذیرایی و استفاده از سایر خدمات تشریفات رفاهی CIP نظیر، دسترسی به اینترنت پرسرعت و استفاده از نوشیدنی ها و مطالعه در دسترس مسافران قرار دارد .

cip فرودگاه کرمانشاه

خدمات سالن سی آی پی فرودگاه بین المللی کرمانشاه

در زمان ورود

  1. انتقال مسافرین از پای پرواز تا جایگاه تشریفات اختصاصی
  2. پذیرایی از مسافرین در زمان انتظار برای تحویل چمدان ها
  3. استفاده از اینترنت پرسرعت
  4. گیت اختصاصی

در زمان خروج

  1. استقبال از مسافرین در سالن جایگاه اختصاصی
  2. اخذ کارت پرواز و تحویل بار
  3. استراحت و آرامش در فضای لانج اختصاصی به همراه مشایعت کنندگان
  4. پذیرایی از شما و همراهانتان حتی در فضای باز

خدمات تشریفات CIP و VIP فرودگاهی مشهد

در فضای پرمشغله کاری امروزی، استفاده بهینه از زمان و همچنین حفظ آرامش مخصوصاً در سفرهای طولانی برای هر شخصی ایده آل است. چه برای مسافرانی که قصد سفر خارجی با پروازهای خارجی را دارند و حتی تجار و مدیران ارشدی که برای یک جلسه کاری قصد سفر دارند. جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی مشهد همانند سالن CIP فرودگاه امام خمینی که در وهله اول به خدمات ویستاول اضافه شد، این امکان را برای مسافران فراهم میکند تا ضمن حفظ آرامش و استراحت در فضای دلنشین جایگاه سی آی پی فرودگاه مشهد، فرآیند ورود و خروج خود، دریافت کارت پرواز، انتقال تا داخل هواپیما و خدمات بار را بدون دغدغه و با کمک و راهنمایی همکاران ما به انجام برسانند .

سی آی پی فرودگاه مشهد

cip فرودگاه مشهد، پذیرای مهمانان و مسافران محترمی است که تمایل دارند در سریع ترین زمان ممکن فرآیند پذیرش آن ها جهت پروازهای داخلی و یا خارجی صورت گرفته و در زمان خروج از مشهد، با تشریفات کامل به پای پلکان پرواز انتقال یافته و یا در لحظه وارد شدن به ترمینال تشریفات اختصاصی فرودگاه مشهد در محیطی آرام و دلنشین بصورت اختصاصی سفری دلنشین را تجربه کنند. پذیرایی و استفاده از سایر خدمات تشریفات رفاهی CIP نظیر دسترسی به اینترنت پرسرعت و استفاده از نوشیدنی ها و مطالعه استفاده نمایند .

فرآیند پذیرش و استفاده از خدمات CIP برای مسافران ورودی و خروجی از فرودگاه مشهد شامل انتقال از پای پلکان هواپیما تا محل جایگاه و بالعکس توسط خودروهای لوکس، انجام امور ترافیکی اعم از اخذ کارت پرواز و تخصیص صندلی مناسب و تحویل چمدان ها و وسایل سفر، انجام پذیرایی ازمیهمان وهمراهان درمدت توقف درجایگاه به صورت عادی و ویژه، انجام بازرسی فرودگاهی توسط گیت اختصاصی مستقر جایگاه و همچنین انتقال از درب جایگاه تشریفات تا محل اقامت میهمان وبلعکس توسط انواع خودروهای تشریفاتی (درصورت درخواست) می شود. در این جایگاه همچنین امکان برگزاری جلسات کاری و اداری، با درخواست قبلی متقاضیان حقیقی و حقوقی به همراه پذیرایی مناسب و انتخابی از جایگاه CIP فرودگاه مشهد نیز امکان پذیر می باشد .