سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات ویژه فرودگاه امام خمینی

خدمات سی آی پی فرودگاه امام خمینی


CIP چیست؟ CIP (سی آی پی) مخفف عبارت Commercial Important Person می باشد و به افرادی اطلاق می شود که از نظر تجاری مهم هستند. خدمات قابل ارائه به VIP و CIP در فرودگاه، هتل، سالن های همایش و … تقریبا یکسان و تفاوت عمده بین این دو در تامین امنیت برای VIP است.
در بسیاری مواقع مسافرین برای سفر های خود به دنبال خدمات اختصاصی و راحتی هستند تا بتوانند با کمترین استرس و دغدغه فکری به سفر بروند و برای این منظور فرودگاه های مختلف اقدام به ارائه خدمات خاصی با عنوان CIP نموده اند که مسافرین علاقمند به استفاده از این خدمات می توانند از قبل آن را از آژانس های گردشگری تحت قرار داد فرودگاهی خریداری کنند. در این زمینه شرکت اسراء پرواز (ایوار) به عنوان یکی از شرکت های تحت قرار داد فرودگاهی، خدمات CIP رابه مسافرین ارائه می دهد و مسافرین می توانند با درخواست خود و مشخص کردن نوع خدمات مورد نیاز کلاس درخواستی CIP را خریداری می کنند.


تشریفات فرودگاه امام

سالن CIP فرودگاه امام خمینی

این سالن، مجهز ترین سالن تشریفات فرودگاهی اختصاصی کشور به حساب می آید که در مساحتی برابر با 7 هزار متر مربع در سه طبقه به بهره برداری رسیده است. مسافرین ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی(ره) که مایل هستند بعد و قبل از پرواز را در فضایی آرام و بدون استرس بگذرانند می توانند از سالن تشریفات و امکانات موجود در آن بازدید و استفاده نمایند. این جایگاه به عنوان یک ترمینال اختصاصی برای افراد ویژه به نحوی طراحی شده است که مسافرین محترم جایگاه به همراه مستقبلین و یا مشایعین محترم در فضایی آرام و بدون نیاز به اجرای فرایندهای عادی عملیات فرودگاهی نظیر دریافت کارت پرواز و تحویل بار در این مدت ضمن استراحت و پذیرایی شایسته از میز اردو مجهز استفاده نمایند.

cip فرودگاه امام

خدمات CIP فرودگاه امام خمینی

  • ارائه خدمات انتقال مسافر از مبدا به فرودگاه و بالعکس بوسیله خودروهای تشریفات
  • ترانسفر تا پای پلکان پرواز و بالعکس توسط راهنمای مخصوص CIP
  • کافی شاپ لوکس و سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد و انواع شیرینی، سالاد و دسر جهت مسافرین CIP
  • امکان استفاده از میز اردور جهت مسافرین، مستقبلین و مشایعت کنندگان
  • دریافت کارت پرواز توسط مسئولین مربوط CIP
  • انجام کلیه امور مربوط به بار و ویزا توسط مسئولین مربوط CIP (اخذ ویزا فرودگاهی با هماهنگی قبلی)
  • استفاده و تردد گیت های اختصاصی سپاه، پلیس، گمرک و پذیرش بار
  • استفاده از فروشگاه های لوکس با برندهای خارجی و داخلی معتبر
  • استفاده از اینترنت وایرلس و اتاق مخصوص کامپیوتر و اینترنت
  • باجه بانک اختصاصی به منظور انجام امور بانکی اعم از ارزی (غیر از ارز مسافرتی) و ریالی مسافرین
  • اتاق اختصاصی سیگار با تهویه استاندارد
  • فروشگاه خشکبار، چرم، صنایع دستی و خاویار
  • سالن کنفرانس و ملاقات های خصوصی جهت مذاکرات تجاری
  • سوئیت های ویژه برای اقامت های موقت و استراحت های کوتاه

مسافرین می توانند با انتخاب هر کدام از خدمات CIP از شرکت ایوار نسبت به رزرو آن اقدام نمایند و لازم به ذکر است هزینه های مربوط به ارایه خدمات CIP بستگی به اجزای انتخابی مسافرین دارد. همچنین مسافرین علاقمند می توانند از خدماتVIP برای گشت ها، اقامت، راهنمایی تور در داخل ایران نیز استفاده نمایند. در این خصوص شرکت ایوار با کادری مجرب و داشتن هتل های بسیار لوکس تحت قرار داد و نمایندگی خطوط هواپیمایی آمادگی دارد تا نسبت به ارایه خدمات CIP و VIP در ایران و اروپا به مسافرین علاقمند خدمات ویژه ارایه نماید.
روال اداری خدمات فرودگاهی از زمان ورود به فرودگاه تا وقتی که وارد هواپیما شده و آماده پرواز می شویم بسیار وقت گیر است، که قطعا این پروسه برای افرادی که به واسطه شغل یا موقعیتشان زیاد به سفر می روند خسته کننده تر است. با رزرو خدمات CIP بدون طی کردن فرآیندهای پردردسر با اطمینان خاطر بیشتری سفر خواهید کرد.
ماندن در ترافیک یا نرسیدن به پرواز از دغدغه های مهم کسانیست که بلیط هواپیما ررزو می کنند، شما می توانید علاوه بر خدمات cip با پرداخت هزینه اتومبیلی برای ترانسفر از درب خانه تا فرودگاه رزرو نمایید. این ماشین ها مسافر را تا درب ورودی فرودگاه انتقال می دهند، کارکنان سی آی پی با احترام در فرودگاه منتظر شما هستند، چمدانتان را تحویل گرفته و شما را به سالن بیزینس لانژ می برند، در جایگاه ویژه تشریفات به اینترنت دسترسی دارید، می توانید در کافی شاپ نوشیدنی و دسر میل نمایید و اگر تاخیری در پروازتان صورت گرفت در سوئیت های مخصوص با آسودگی استراحت کنید.
در این حالت تمامی مراحل انجام امور گمرکی، تحویل چمدان و بار، دریافت کارت پرواز به عهده گروه cip خواهد بود. شما بدون ماندن در صف های طولانی از گیت بازرسی ویژه رد شده و با ماشین اختصاصی تا پای پلکان هواپیما برده می شوید. در هواپیما هم معمولا صندلی های اول برای مسافران ویژه در نظر گرفته شده است. با رزرو سی آی پی دغدغه سفرتان کمتر می شود و خاطرات جذابی از سفر در ذهنتان خواهد ماند

خدمات تشریفات فرودگاه مهرآباد

خدمات CIP فرودگاه مهرآباد

Cip فرودگاه مهرآباد با ارائه امکانات مناسب و طراحی مدرن به عنوان یکی از بهترین جایگاه های cip کشور محسوب می شود. جایگاه تشریفات ویژه مهرآباد با ظرفیت 150 نفر مستقر در ترمینال یک فرودگاه می باشد که کلیه مسافرین خطوط هوایی می توانند از آن بهره مند شوند. با رزرو cip فرودگاه مهرآباد از خدماتی از قبیل: سالن بیزینس لانژ، اینترنت پر سرعت، سالن همایش، کافی شاپ، اتاق مخصوص سیگار بهره مند خواهید شد. علاوه بر این اگر پرواز کانکشن و یا تاخیر طولانی مدت در پرواز داشته باشید، می توانید با پرداخت هزینه مصوب، استراحت نمایید.
با خدمات سی آی پی تمامی امور پرواز از قبیل تحویل بار و چمدان، گرفتن کارت پرواز و ... توسط کارکنان خدمات ویژه انجام خواهد شد، بعد از طی این مراحل مسافرین همراه با مسئول مربوطه بدون معطلی با خودروهای اختصاصی تا پای پلکان هواپیما مشایعت می گردند.

خدمات CIP فرودگاه مشهد

در فضای پرمشغله کاری امروزی، استفاده بهینه از زمان و همچنین حفظ آرامش مخصوصاً در سفرهای طوالنی برای هر شخصی ایده آل است. چه برای مسافرانی که قصد سفر خارجی با پروازهای خارجی را دارند و حتی تجار و مدیران ارشدی که برای یک جلسه کاری قصد سفر دارند. cip فرودگاه مشهد همانند سالن CIP فرودگاه امام خمینی که در وهله اول به خدمات ویستاول اضافه شد، این امکان را برای مسافران فراهم میکند تا ضمن حفظ آرامش و استراحت در فضای دلنشین جایگاه سی آی پی فرودگاه مشهد، فرآیند ورود و خروج خود، دریافت کارت پرواز، انتقال تا داخل هواپیما و خدمات بار را بدون دغدغه و با کمک و راهنمایی همکاران ما به انجام برسانند.
جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی مشهد، پذیرای مهمانان و مسافران محترمی است که تمایل دارند در سریع ترین زمان ممکن فرآیند پذیرش آن ها جهت پروازهای داخلی و یا خارجی صورت گرفته و در زمان خروج از مشهد، با تشریفات کامل به پای پلکان پرواز انتقال یافته و یا در لحظه وارد شدن به ترمینال تشریفات اختصاصی فرودگاه مشهد در محیطی آرام و دلنشین بصورت اختصاصی سفری دلنشین را تجربه کنند. 
پذیرایی و استفاده از سایر خدمات تشریفات رفاهی CIP نظیر دسترسی به اینترنت پرسرعت و استفاده از نوشیدنی ها و مطالعه استفاده نمایند. فرآیند پذیرش و استفاده از خدمات CIP برای مسافران ورودی و خروجی از فرودگاه مشهد شامل انتقال از پای پلکان هواپیما تا محل جایگاه و بالعکس توسط خودروهای اختصاصی ، انجام امور ترافیکی اعم از اخذ کارت پرواز و تخصیص صندلی مناسب و تحویل چمدان ها و وسایل سفر، انجام پذیرایی ازمیهمان وهمراهان درمدت توقف درجایگاه به صورت عادی و ویژه، انجام بازرسی فرودگاهی توسط گیت اختصاصی مستقر جایگاه و همچنین شامل انتقال از درب جایگاه تشریفات تا محل اقامت میهمان وبلعکس توسط انواع خودروهای اختصاصی در صورت درخواست میهمان می شود. در این جایگاه همچنین امکان برگزاری جلسات کاری و اداری، با درخواست قبلی متقاضیان حقیقی و حقوقی به همراه پذیرایی مناسب و انتخابی از جایگاه CIP فرودگاه مشهد نیز امکان پذیر می باشد.

cip فرودگاه اهواز
خدمات CIP فرودگاه اهواز

در فضایی شیک و آرام پذیرای میهمانانی است که قصد عزیمت به اهواز و یا قصد خروج از این شهر را دارند. امکانات خوب و سرویس مناسب از ویژگی های سرویس CIP در این شهر جنوبی ایران است. دغدغه و نگرانی مقدمات سفر را به همکاران ما در سالن CIP فرودگاه اهواز بسپارید و به امور شخصی و تجاری خود برسید. افتخار همکاران ما در CIP میزبانی شما در جایگاه تشریفات با سرویس متمایز است. این سرویس در پروازهای داخلی و خارجی قابل استفاده برای شما مسافرین عزیز است.

خدمات CIP فرودگاه تبریز

فرودگاه بین المللی تبریز در راستای تکریم مسافرین به مقصد تبریز و خروجی از تبریز اقدام به راه اندازی سالن تشریفات CIP فرودگاه تبریز نموده است. مسافرین محترمی که قصد عزیمت به تبریز و یا قصد پرواز از مقصد تبریز را دارند ( پروازهای داخلی و خارجی ) می توانند با ثبت درخواست خود از امکانات این مجموعه استفاده نمایند. استراحت در فضای دلنشین جایگاه سی آی پی فرودگاه مشهد، فرآیند ورود و خروج خود، دریافت کارت پرواز، انتقال تا داخل هواپیما و خدمات بار را بدون دغدغه و با کمک و راهنمایی همکاران ما به انجام برسانند.